Serviciul de reparaţie

Reparaţiile în Garanţie
Calea cea mai rapidă de a obţine repararea sculei Skil este să o returnaţi (împreună cu factura) la distribuitorul Skil. Distribuitorul va avea grijă ca repararea sculei să fie efectuată de către mecanici calificaţi. Puteţi returna unealta fără accesorii şi fără cutie. Scula nu trebuie să fi fost demontată anterior returnării. Costurile de reparaţie vor fi suportate de Skil. În anumite cazuri, în loc de reparaţie vă vom oferi un produs de schimb.

Reparaţiile în afara Garanţiei
Şi în acest caz vă recomandăm să returnaţi scula, fără accesorii şi fără cutie, la distribuitorul Skil. În acest fel, puteţi conveni asupra sumei maxime pe care sunteţi dispus(ă) să o plătiţi pentru reparaţie. Dacă doriţi, puteţi solicita o ofertă de preţ înainte de reparaţie. Aceasta vă va fi oferită contra cost, dar dacă sunteţi de acord cu oferta de preţ primită şi daţi scula electrică la reparat, aceste costuri nu se vor mai aplica.

Piese de schimb
Dacă aveţi nevoie de piese noi sau de schimb pentru scula electrică, puteţi găsi informaţiile de care aveţi nevoie prin Serviciul de serviciul de piese de schimb.