Service

Reparaţii

Reparaţiile în Garanţie
Contactați distribuitorul dvs. SKIL pentru reparații (împreună cu bonul de cumpărare). Distribuitorul dvs. se va asigura că aparatul este reparat de către tehnicieni complet calificați. Puteţi returna unealta fără accesorii şi fără cutie. Scula nu trebuie să fi fost demontată anterior returnării. Costurile de reparaţie vor fi suportate de SKIL. În anumite cazuri, în loc de reparaţie vă vom oferi un produs de schimb.

Reparaţiile în afara Garanţiei
Contactați distribuitorul dvs. SKIL pentru reparații.

Piese de schimb

Covid-19 afecteaza stilul nostru de viata cat si afacerile noastre. Dorim sa va informam asupra faptului ca nu vom mai putea livra piese de schimb din cauza restrictiilor de transport. In acest moment nu va putem confirma cand piesele de schimb vor putea fi disponibile. Va recomandam insa sa verificati frecevent pagina noastra pentru eventuale actualizari. Ne cerem scuze sincer pentru orice inconvenient pe care acest aspect il poate provoca.

Garanţie

Toate sculele SKIL sunt verificate cu atenţie, testate temeinic şi supuse unor proceduri riguroase de control al calităţii. De aceea SKIL oferă garanţii atât pentru sculele electrice, cât şi pentru aparatele de măsurare. Această garanţie nu limitează drepturile la garanţie ale cumpărătorului stipulate în contractul de vânzare încheiat cu distribuitorul sau drepturile legale aplicabile.

Garanţie

Manuale de instrucţiuni

Căutaţi un manual de instrucţiuni? Puteţi să descărcaţi manualele de instrucţiuni de pe pagina unui produs. Puteţi găsi unelte SKIL mai vechi în arhiva produselor.

Alte întrebări

Pentru toate celelalte întrebări, vă rugăm să completaţi formularul nostru de contact. Depunem toate eforturile pentru a vă răspunde în 2 zile lucrătoare.